سوالات متداول خدمات کاربری (پنل پیامک)

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس چیست؟

سامانه پیامک یا همان پنل اس ام اس، سیستم جامعه ای برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام می باشد که به طور تخصصی طراحی شده است و ابزارهایی مناسب برای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله “پنل اس ام اس چیست؟
را در وبلاگ اس ام اس فا مطالعه کنید.

طرز کار پنل پیامکی اس ام اس فا

پنل اس ام اس فا یک سرویس کامل مدیریتی برای ایجاد، ارسال، دریافت و مدیریت پیام است که در بستر اینترنت به کاربران خدمات ارائه می کند. شما با گرفتن رمز عبور و نام کاربری میتوانید به راحتی در هر زمان و مکانی که هستید از امکانات این پنل بهره ببرید. همچون ورود به ایمیل! به راحتی پیامک انبوه ارسال کنید و پیام های خود را در هر لحظه مدیریت کنید. موارد مورد نیاز: اینترنت، مرورگر بروز و پنل کاربری اس ام اس فا

آیا برای استفاده از سرویس پیامکی اس ام اس فا به نرم‌افزار یا سخت‌افزار خاصی نیاز است؟

خیر. تنها با داشتن اینترنت و یک مرورگر به روزر (فایرفاکس، گوگل کروم و ….) شما قادر به دسترسی به پنل کاربری خود هستید و نیاز به نصب نرم افزار و یا سخت افزار خاصی بر روی سیستم عامل نیست.

آیا از طریق اینترنت Dialup هم می‌توانم از این خدمات استفاده کنم؟

بله. شما حتی با داشتن اینترنت کم سرعت هم قادر به بهره گیری از این سامانه خواهید بود. ثبت درخواست و مدیریت با شما است. ارسال پیام ها از روی سیستم و سرور قدرتمند اس ام اس فا انجام میشود و به همین دلیل کندی اینترنت شما تاثیری در ارسال پیامک ها نخواهد داشت.

چگونه می‌توانم پیش نمایش سامانه پیامکی اس ام اس فا را ببینم؟

باید به صفحه ورود در سامانه اس ام اس فا رفته و با وارد کردن نام کابری demo و رمز عبور demo پیش نمایشی از چگونگی کارکرد پنل کاربری را مشاهده کنید. در تمام صفحات صفحه ورود وجود دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

منفی بودن حساب در سامانه به چه معنی است؟

اگر هزینه سرویس مورد استفاده یا ثبت شده خود را پرداخت نکرده باشید، حساب شما در سامانه منفی خواهد شد. این مشکل را با شارژ حساب به راحتی می توانید رفع کنید. پس از پرداخت هزینه، هر شارژی که پس از مثبت شدن حساب انجام شود، مستقیما و کامل به حساب شما اضافه میشود.

چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانکی و ادامۀ فرآیند پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟

این مشکل به علت مشکلات درگاه بانکی به وجود می آید. اگر این مشکل برطرف نشد، میتوانید وجه واریزی را به شماره حساب درج شده در اطلاعات واریز کنید و کد رهگیری آن را در بخش فیش واریزی وارد کنید.

آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به‌عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هربار ارسال؟

خیر. این سامانه قابلیت ارسال 5 میلیون پیامک در هر بار ارسال را دارد. هیچ محدودیتی برای ارسال تعداد پیامک در هربار وجود ندارد و این موضوع کاملا تست شده است.

چرا سرویس‌های شما به‌ صورت سالیانه است، ولی شرکت‌های دیگر به ‌صورت مادام‌العمر یا دائمی پنل‌هایشان را ارائه می‌کنند؟

تخصصی بودن سامانه پیامکی اس ام اس فا مهمترین فرق آن با سایر سامانه ها است. یک تیم برنامه نویسی فعال و متعهد دائما در حال بروزرسانی و اعمال تغییرات ویژه در سامانه اس ام فا به عنوان یک سامانه تخصصی هستند و همین موضوع باعث شده است تا هزینه ای به شکل سالیانه به این قسمت از سامانه تخصیص یابد. به همین علت پنل های ما به شکل سالیانه خدمات ارائه می کنند و شما در هر سال شاهد تغییرات و بروز شدن آن هم به شکل رایگان خواهید بود.

در واقع دادن سرویس های مدام العمر با توجه به تغییر هزینه و تعرفه ها برخلاف قرارداد مخابرات و صنف پیامک است و اگر هم مادام العمری باشد در هر سال این هزینه ها را به نحوی از شما دریافت خواهند کرد. هیچ شرکت معتبری از چنین روش هایی برای جذب مشتری بهره نمیگیرد.

آیا فعال‌سازی Delivery در سرویس‌ها هزینه دارد؟

خیر، این گزارش به طور خودکار برای اکثر اپراتورها فعال است و هزینه ای هم در بر ندارد.

شارژ پیامک یا اعتباری که در سرویس وجود دارد، محدودیت زمانی دارد و در صورت استفاده نشدن سوخت می‌شود؟

خیر، این اعتبار به هیچ عنوان سوخت نمیشود و هر مقدار باقیمانده از حساب جاری شما به حساب شارژ شده آینده شما واریز خواهد شد.

در ارسال منطقه‌ای بعضی از مناطق شهر تهران وجود ندارند، لطفاً در این مورد راهنمایی کنید.

ممکن است بعضی از مناطق استان تهران در ارسال منطقه ای وجود نداشته باشند. در این صورت شما میتوانید با کد پستی این مشکل را برطرف کنید. فقط لازم است که 3 تا 4 رقم کدپستی منطقه مورد نظرتان را وارد کنید و پیامک های مورد نظرتان را ارسال کنید.

درصورتی که در ارسال منطقه‌ای، امروز قصد ارسال پیامک به 10هزار شماره از 30هزار شماره یک شهر را داشته باشیم و مابقی را بخواهیم فردا ارسال کنیم؛ آیا برای فردا باید دوباره از اول ارسال داشته باشیم یا راهی برای حذف شماره‌های تکراری وجود دارد؟

در سامانه پیامکی اس ام اس فا این امکان وجود دارد که شما از ارسال ترتیبی بهره ببرید. در قسمت ارسال، نوع ارسال را بر روی ترتیبی قرار دهید بعد از انتخاب شاخه موردنظر و متن مورد نظر به مرحله بعدی خواهید رفت. در این مرحله ارسال را روی 10000 یا عدد انتخابی خود قرار دهید و ردیف را 1 قرار دهید. ارسال با موفقیت انجام خواهد شد.

برای روز بعد همان مراحل طی خواهند شد و فقط تعداد را روی 20000 یا عدد دلخواهتان قرار دهید و ردیف را 10000 یا عدد دلخواهی که در روز قبل انتخاب کرده بودید قرار دهید. بدین ترتیب پیامک ها از 10000 به بعد ارسال خواهند شد.

در ارسال به کدپستی چطور می‌توانم کدپستی منطقه مورد نظرم را پیدا کنم؟

می توانید از نقشه کد پستی که تا سه رقم کد پستی را پشتیبانی می کند در قسمت کدپستی کمک بگیرید. همچنین سایت های راهنمای دیگر همچون کتاب اول نیز این خدمات را ارائه می کنند.

اگر بخواهم از سایت خودم ارسال پیامک داشته باشم، به چه صورت باید عمل کنم؟

این کار از طریق وب سرویس قابل انجام است. در این قسمت نمونه کدهای مناسب و متفاوت بر اساس زبان های مختلف برنامه نویسی وجود دارد که می تواند به شما در اتصال سایت به سامانه کمک کند.

یک نرم‌افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد؟

بله این امکان از طریق وب‌سرویس و APIهای سامانه امکان‌پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش وب‌سرویس مراجعه کنید.

آیا دریافت پیامک هم هزینه دارد؟

خیر، دریافت پیامک برای همۀ مشتریان رایگان است.

آیا هزینۀ پیامک‌های ارسال‌نشده برمی‌گردد؟

دو گروه در اینجا وجود خواهد داشت.

اول گروه پیامک هایی که به هر نحو ارسال نمیشوند. برخی شماره ها غلط هستند و برخی مدت زمان طولانی است که خاموش هستند. یا ممکن است در لیست سیاه مخابرات باشد یا حتی قطعی مخابرات باعث ارسال نشدن پیام باشد. در این صورت هزینه کاملا بازگردانده میشود.

دوم پیام هایی که به درستی ارسال میشوند اما Deliver نمیشوند. ممکن است مخاطب در دسترس نباشد یا آنتن های مخابراتی مشکلاتی داشته باشند و امثال این موارد که پیام ارسال میشود اما موقتا به دست مخاطب نمیرسد. متاسفانه این هزینه توسط مخابرات بازگردانده نمیشود و در نتیجه سامانه پیامکی اس ام اس فا نیز قادر به بازگشت هزینه این پیامک ها نخواهد بود.

آیا امکان عودت پنل وجود دارد؟ شرایط به چه صورت است؟

بله، طبق قرارداد و قوانین سامانه پیامکی اس ام اس فا، هزینۀ شمارۀ اختصاصی و پیامک های استفاده شده به‌عنوان هزینه راه‌اندازی کم می‌شود و مابقی مبلغ برگردانده خواهد شد.

سوالات متداول خطوط اختصاصی و اشتراکی

لیست سیاه مخابراتی چیست؟

با توجه به مشکلات تبلیغات و زیاد شدن برخی پیامک ها و همچنین تصور نادرست مردم مبنی بر کم شدن هزینه پیامک ها از حساب آنها، افرادی دریافت پیامک تبلیغاتی خود را لغو کرده اند. این افراد از خط 3000 مخابرات هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نمیکنند و به اصطلاح در لیست سیاه مخابرات هستند.

مشترکین اپراتور همراه اول با ارسال عدد 1 به 8999 می توانند درخواست لغو پیامک های تبلیغاتی را داشته باشند و با ارسال عدد 2 میتوانند مجدد به لیست مخاطبین برای دریافت پیامک تبلیغاتی بازگردند.

همچنین مشترکین ایرانسل نیز با ارسال عدد 1 به 5005 میتوانند مجدد پیام تبلیغاتی دریافت کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فعال و غیر‌فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی می‌توانید مقالۀ وبلاگ اس ام اس فا را با نام آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل مطالعه کنید

البته دریافت پیام های خدماتی از این خطوط ممکن هستند. با تبدیل خط خود به خط خدماتی شما قادر به ارسال پیام خواهید بود. اما فقط پیامک های خدماتی را میتوانید ارسال کنید. با خط خدماتی ارسال پیام تبلیغاتی ممنوع است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدماتی‌سازی خطوط اختصاصی، می‌توانید به صفحۀ خطوط خدماتی مراجعه کنید.

پیامک‌های سامانه اس ام اس فا با چه شماره‌ای ارسال می‌شود؟

در سامانه پیامکی اس ام اس فا شما یک خط 14 رقمی خواهید داشت که با آن امکان دریافت و ارسال پیام به تمام اپراتورها محیا شده است.

شماره مجازی چیست؟

شماره های مجازی پیامک مخصوص استفاده در بستر اینترنت هستند و شما با این شماره ها توسط نرم افزار قادر خواهید بود که پیام دریافت و ارسال کنید. این شماره ها فاقد سیم کارت و سند هستند. (1000، 2000، 3000، 5000و 021)

برای اطلاع از تعرفه و قیمت این خطوط می توانید به صفحه “ “تعرفه ثبت خطوط اختصاصی پیام کوتاه“” در اس ام اس فا مراجعه کنید.

آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم؟

بله این امکان وجود دارد که علاوه بر شماره های موجود در پنل خود، چند شماره دیگر را نیز خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ببرای اطلاع از تعرفه و قیمت این خطوط می توانید به صفحه “”تعرفه ثبت خطوط اختصاصی پیام کوتاه” ” در اس ام اس فا مراجعه کنید.

آیا امکان انتقال شماره های از قبل خریداری شده به شرکت شما وجود دارد؟

بله. کار انتقال را باید سامانه قبلی که از آنها سرویس گرفته اید با فرستادن یک نامه به مخابرات، با مضمون انتقال خط به سامانه اس ام اس فا انجام دهد. این کار به سادگی قابل انجام است.

یک شماره استعلام کرده ام، قیمت آن را هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است!

ثبت و استعلام شماره ها توسط خود اپراتورهای اهدا کننده خط صورت می گیرد و سامانه اس ام اس فا نمی تواند برای آن زمان مشخصی تعیین کند. اما به طور معمول اپراتور 3000 ظرف مدت 3 ساعت و اپراتور خطوط 5000، 24 ساعت بعد از استعلام، نتیجه را اعلام می کنند. همچنین ثبت شماره پس از پرداخت ممکن است بین 24 تا 48 ساعت زمان ببرد. دقت کنید که بعد از ثبت شماره، هزینه آن از حساب شما کسر می شود و این مبلغ قابل برگشت نیست.

آیا می توان خطوط اشتراکی (عمومی) را به خطوط اختصاصی تبدیل کرد؟

خیر. در واقع خط اشتراکی یک خط اختصاصی است که سامانه پیامکی اس ام اس فا آن را برای ارسال های انبوه و تبلیغاتی به شکل عمومی در اختیار کاربران قرار می دهد. این خط را نمی توان به عنوان خط اختصاصی خرید.

چگونه هزینه پیامک های ناموفق در پیامک های تکی و گروهی عودت داده می شود؟

هزینه پیامک های نرسیده در خطوط 3000 به صورت کامل به حساب شما باز می گردد.

سوالات متداول سرویس نمایندگی پیام کوتاه

در سرویس نمایندگی به چه صورت دامنه اختصاصی خود را به همراه لوگو اختصاصی ثبت کنم؟

استفاده نمایندگان از سامانه می تواند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) و یا SubDomain باشد.

یک دامنه از شرکت های معتبر فروش دامنه خریداری کنید و سپس DNS دامنه خود را بر ر.ی DNS شرکت تنظیم کنید. (Ns1.nowsms.ir) و Ns2.nowsms.ir))

اگر زیر دامنه تهیه کرده اید هم باید آن را بر روی آی پی سرور (185.37.54.212) تنظیم کنید. با این کار کاربران مستقیما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه پیامکی میشوند. توجه داشته باشید که دامنه را روی آی پی، ریدایرکت نکنید. حتما باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه کنید.

نمایندگان عزیز، دقت کنید که به طور معمول نیازی به خرید میزبانی وب یا همان هاست نیست و شما از طریق بخش لوگو میتوانید به راحتی اطلاعات خود را در صفحه لاگین قرار دهید و از آن به طور شخصی بهره ببرید. مگر اینکه قصد دارید صفحه لاگین در یک سایت جداگانه قرار بگیرد.

شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد!

شما باید پرداخت الکترونیک را فعال کنید. شما با تماس با بانک مورد نظر میتوانید درخواست فعالسازی درگاه الکترونیک خود را بدهید. پیشنهاد ما سرویس گرفتن از بانک های ملت و پارسیان است.

در هنگام پرداخت توسط کاربران، با خطای 22 (یا خطای 24 و… ) روبرو می شوم لطفا راهنمایی بفرمایید؟

چون آی پی بانکی سامانه پیامکی اس ام اس فا را به بانک اعلام نکرده اید این خطا را مشاهده می کنید. با اعلام آی پی (185.37.54.212) ما به بانک این مشکل برطرف خواهد شد.

در زمینه رمز یا شماره مشتری که در قسمت معرفی شماره حساب عنوان می شود توضیحی دهید آیا رمز حساب خودمان است؟

خیر. در راهنمای پنل هر نمایندگی توضیحات کاملی برای هر بانک ارائه شده است. این رمز متعلق به کارت و یا حساب شما نیست. برخی بانک ها پس از قرارداد پرداخت الکترونیک ممکن است به شما رمز بدهند که باید آن را در این قسمت وارد کنید.

اگر چنانچه یکی از بسته ها یا تعرفه ها را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه میشوند؟

متاسفانه پاک خواهند شد. اگر نیاز به تغییرات هست آن را ویرایش کنید. از پاک کردن آن خودداری کنید.

آیا کاربران من هم میتوانند کاربر ارائه کنند و برای ایشان بسته و تعرفه ایجاد نمایند؟

کاربران قادر به ارائه کاربران جدید و ارائه خط اختصاصی به زیر کاربران خود و تنظیم دسترسی هستند اما قادر به ارائه بسته و تعرفه نیستند. برای این کار حتما باید نمایندگی بگیرند تا بتوانند از درگاه اختصاصی و امنیتور کاربران بهره ببرند.

این کار با ارتقا شما به نماینده ارشد و امکان دادن نمایندگی به کاربرتان انجام می پذیرد. تقاضای خود را به سامانه ارائه کنید و از سود زیر مجموعه خود سود ببرید. تمام امکانات شما به غیر از اهدای نمایندگی به زیر مجموعه شما داده خواهد شد. در صورت لزوم، زیر مجموعه شما با ارسال درخواست می تواند یک نماینده ارشد نیز شود.

درهنگام ایجاد کاربر با پیام “کاربران شما به حداکثر خود رسیده “ مواجه میشوم در صورتی که 10 کاربر بیشتر ایجاد نکرده ام!

شما یک محدودیت برای ایجاد کاربر دارید. اگر این عدد99999 است پس شما بیشتر از این تعداد نمی توانید کاربر ایجاد کنید. مسلما اگر کاربری با 99999 ایجاد کاربر بسازید تمام تعداد ایجاد کاربر خود را تمام کرده اید. در انتقال این تعداد به کاربران خود دقت کنید و برای هر کدام تعداد درست بدهید. یک کاربر عادی نیازی به 9999 ایجاد کاربر ندارد.

بنده قصد ایجاد چند بسته متفاوت را دارم ، لطفا راهنمایی بفرمایید به چه صورت دسترسی هارا تنظیم کنم؟

میتوانید از بسته های اس ام اس فا کمک بگیرید. می توانید با تیک زدن همه موارد و مشاهده برای همه، تمام بخش ها را علامت دار کنید و سپس قسمت هایی که نمی خواهید کاربر مشاهده کند را بدون تیک کنید. این عملیات کمی زمان بر است اما در عوض یک بار برای همیشه دسترسی ها مشخص میشوند.

شرایط فعال شدن دسترسی ارائه نماینده مشابه و ارتقا به نمایندگی ارشد چیست ؟ آیا اینکار هزینه دارد؟

برای ارائه نماینده مشابه نماینده باید تعهدات زیر را بپذیر:

  1. هزینه هر نماینده مشابه 260 هزار تومان است و در هنگام ایجاد نماینده باید پرداخت شده و سپس دامنه اعلام گردد.
  2. نماینده موظف است تمامی کاربران نماینده خود را احراز هویت نماید.
  3. مسئولیت کاربران زیرنماینده هم با خود نماینده اصلی می باشد.
  4. نماینده موظف است کلیه کاربران زیر نماینده را نیز مانیتور و کنترل نماید.
  5. ارسال مدارک کاربران از جمله کپی کارت ملی و کپی قبض یاسند موبایل از نماینده و کاربران نماینده از طریق بخش ارسال مدارک الزامی است.
  6. نماینده تعهد مینماید سالیانه 60% مبلغ 260 هزار تومان را بابت تمدید پنل پرداخت نماید.
  7. نمایندگان مشابه لوگو و دامنه اختصاصی داشته و بابت درج لوگو برای ایشان هزینه جداانه دریافت نمی گردد.

نمایندگان محترم میتوانند DNS های زیر را که هیچ اسمی از شرکت ما درآن وجود ندارد اعلام نمایند:

NS1.nowsms.ir
NS2.nowsms.ir

آیا سرویس ها و بخش های جدیدی که به سامانه اضافه میشود رایگان است؟

تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است.

بنده یک نماینده مشابه ایجاد کرده و شماره های عمومی را نیز به این نماینده ارائه کردم ولی متاسفانه ایشان قادر نیستند شماره های عمومی را به کاربرانشان تخصیص دهند!

پنل مدیریت نمایندگی با پنل کاربری متفاوت است. با ورود به بخش کاربران و جستجوی نماینده، آیکون شماره ها نمایان میشود. با کلیک بر این آیکون بخش نماینده برای شما باز خواهد شد. در این قسمت دو قسمت را مشاهده خواهید کرد که بخش اول مربوط به شماره ای است که به خود نماینده تخصیص داده شده است و برای مصرف خود نماینده است. و بخش دوم به کاربران زیر مجموعه نماینده تعلق دارد. هر شماره ای ک در این بخش درج شود، نماینده می تواند به کاربرانش تخصیص دهد. پس در این بخش از خطوط عمومی برای تخصیص به کاربران استفاده کنید.

در صورتی که یکی از کاربرانم پیامک غیر اخلاقی ، نا متعارف یا سرکاری ارسال کرد چه کاری باید انجام دهم؟

مسلما پشگیری بهتر از درمان است. بهتر است تمام نکات و قوانین را کاملا واضح بیان کنید. اما اگر چنین اتفاقی افتاد کاربر مذکور باید مسدود شود و با توجه به نظر اپراتور و شرکت، پنل نیز می تواند فعال یا غیر فعال شود. از کاربر نیز یک تعهدنامه گرفته میشود و در بخش مدارک توسط نماینده آپلود شود.

(اینجانب تعهد میدهم که دیگر پیامک غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک حتی به دوستان و آشنایان، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد را ارسال ننمایم و در صورت ارسال ،پنل کلا مسدود و مدارک اینجانب به مراجع قانونی ارائه گردد)

بعد از یک هفته نماینده میتواند پی گیری های لازم برای رفع مسدودی را انجام دهد. در صورت تکرار مجدد متاسفانه پنل به حالت تعلیق در خواهد آمد.

توجه: هزینه ای بابت پنل های مسدودی بازگشت داده نمیشود.

آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم وجود دارد؟

بله شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش ثبت نام آنلاین، این بخش را به صورت رایگان فعال نمایید.

  1. آیکون ثبت نام آنلاین در صفحه ورودی که پس از فعالسازی این بخش نمایان خواهد شد.

بنده میخواهم برای یک کاربر تعیین کنم که هر چقدر شارژ کند برای او هر پیامک 114 حساب شود و این تعرفه تغییر نکند و برای دیگری 104 حساب شود ولی با توجه به اینکه بازه ها نباید هم پوشانی داشته باشند نمیتوانم اینکار را بکنم لطفا راهنمایی کنید.

شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی) ، سپس در هنگام ایجاد بسته یا تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت شود.

کاربران من مدارک خود را ارسال نموده اند، چگونه می توانم مدارک کاربران را تایید نمایم؟

باید به بخش مدارک کاربران در پنل مدیریت خود وارد شوید. در این بخش مدارک هر کاربر کاملا نمایش داده میشود و شما می توانید به راحتی این مدارک را بررسی کنید. در صورت نبود مشکل کاربر را تایید کنید. در صورت مطابقت نداشتن اطلاعات می توانید در بخش توضیحات پنل دلیل رد مدارک را درج کنید.

کاربران من در زمان شارژ حساب با خطای “در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین فراهم نمی باشد” روبرو میشوند!

به علت کمبود موجودی حساب شما می باشد. اگر کاربر بخواهد 1000 ریال حساب خود را شارژ کند شما باید این موجودی را در حساب خود داشته باشید.

بنده قصد دارم یکی از کاربرانم را حذف نمایم ولی سامانه اجازه حذف کاربر را نمیدهد!

به دلیل مسائل امنیتی امکان حذف کاربری که تراکنش مالی دارد یا ارسال و دریافت پیام دارد وجود ندارد. شما می توانید کاربر را غیرفعال کنید یا ویرایش به شخص دیگر را انجام دهید.

بسته یکی از کاربران را تغییر داده ام، ولی تعرفه ایشان تغییری نکرد، تغییر تعرفه در بخش ویرایش کاربر هم غیر فعال است!

به پنل مدیریت و بخش کاربران خود بروید و در بخش کاربر مورد نظر، بر روی آیکون تراکنش مالی(شارژ کاربر) کلیک کنید و تعرفه جدید را شارژ کنید.

بنده یک کاربر جدید ایجاد کرد ولی این کاربر در هنگام ورود به پنل خطا دریافت می کند!

باید به دسترسی کاربر دقت کنید. شاید به کاربر دسترسی صفحه اول داده نشده است. یا به خاطر عدم ارائه خط اختصاصی یا عمومی هم ممکن است این مشکل به وجود آید. اگر بعد از بررسی این نکات کماکان ارور دریافت کردید با پشتیبانی تماس بگیرید.

خرید پنل پیامکی

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.