اصول بازاریابی پیامکی

امروزه به دلیل اینکه اغلب کاربران به موبایل دسترسی دارند، بازاریابی از طریق پیام کوتاه و با صرف کمترین زمان انجام می‌شود. از آنجا که هزینه تبلیغات از طریق پیامک کم است و کاربران آفلاین را نیز هدف قرار می‌دهد، به عنوان یکی از روش‌های موثر در افزایش فروش و آگاهی‌بخشی به شمار می‌رود.

چنانچه پیامک به صورت کاربردی و هدفمند طراحی و ارسال شود، می‌تواند اثربخشی بالایی داشته باشد. همچنین به‌دلیل بالا بودن نرخ تعامل از طریق پیامک، جامعه آماری بالایی را شامل می‌شود.

آشنایی با نحوه محاسبه تعداد کاراکتر پیامک و میزان هزینه آن

ممکن است در ذهن بسیاری از کاربران، هنوز هم در رابطه با نحوه محاسبه تعداد کاراکتر پیامک و میزان هزینه آن، ابهاماتی وجود داشته باشد! همچنین در حال حاضر، با وجود استفاده زیاد از انواع شکلک ها یا همان ایموجی ...

هنگام بازاریابی پیامکی سس سزار را فراموش نکنید

بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های موثر در تبلیغات محسوب می‌شود. با این وجود بسیاری از کسب‌وکارها از این روش بازخورد مناسبی دریافت نمی‌کنند. اگر شما نیز مشتریان خود را با پیامک تبلیغاتی به رگبار بسته باشید، اما تغییری در روند ...

تبلیغات پیامکی موفق با بکارگیری نکاتی از روانشناسی

قبلاً جلب نظر مشتریان، به این دلیل که آنها از روی علاقه زمانی را برای خواندن تبلیغات شما اختصاص می دادند، کار چندان دشواری به شمار نمی رفت. ولی در حال حاضر همراه کردن مخاطب با خود، به جهت حجم ...

ارسال لینک در اس ام اس، قابلیتی که باید جدی بگیرید!

ممکن است شما کسب و کاری داشته باشید و به فکرتان نرسد چگونه آن را تبلیغ کنید؛ در این موقع چه کرده‌اید؟ در ادامه مطلب قصد داریم یکی از بهترین راه های تبلیغ کسب و کار را برای شما شرح ...

آشنایی با نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

امروزه یکی از سؤالاتی که ممکن است در مورد شبکه های اجتماعی به ذهن شما برسد، این است که آیا همچنان بازاریابی پیامکی، به عنوان روشی مؤثر و کارآمد برای تبلیغات محسوب می شود یا خیر؟ پاسخ این پرسش قطعاً ...

برند سازی با ارسال پیامک، یک روش موثر و کم هزینه

با یکی از جدیدترین روش های برند سازی آشنا شوید امروزه متدهای نوینی برای برند سازی ابداع شده اند که تاثیرات مطلوبی را به دنبال داشته اند. یکی از این روش های کارآمد، برند سازی با ارسال پیامک است. به نظر ...

معرفی بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از مهمترین اصول در بازاریابی پیامکی که می تواند نقش مهمی را در کسب و کار شما ایفا کند، توجه به زمان ارسال پیامک تبلیغاتی است. چرا که ارسال پیامک در زمان نامناسب، ساده ترین شیوه جهت مأیوس کردن ...

پنل ارسال پیامک

بعضی از افراد و شرکت ها روش ارسال پیامک و بازاریابی پیامکی را روشی موثر برای تبلیغات نمی دانند. این شرکت ها بر این باور هستند که امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت فناوری، تبلیغات پیامکی بازخورد مناسبی ندارد. افراد گمان می ...

ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی هر چند روش جدیدی محسوب نمی شود اما ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر روش های تبلیغات متمایز می کند. ارسال و دریافت پیامک، قابلیتی است که در انواع گوشی های موبایل ...

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی و یا ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از آسان ترین راه های آگهی کردن خدمات و محصولات یک شرکت معتبر می باشد که در سالیان اخیر استفاده آن رایج شده است. در دنیای امروز با توجه به گسترش روزافزون ...

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی برای مشاغل و کسب و کارها، روشی کاربردی و موثر است که با صرف کمترین هزینه، شرکت شما را به اهداف تبلیغاتی خود نزدیک تر می کند. امروزه تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات خود به جامعه، نقش زیادی ...

sms

sms یک مؤلفه خدمات پیام رسانی متنی در اکثر سیستم های تلفن ، اینترنت و دستگاه های تلفن همراه است. از پروتکل های ارتباطی استاندارد برای فعال کردن دستگاه های تلفن همراه برای تبادل پیام استفاده می کند. یک سرویس ...

پنل اس ام اس چیست؟

پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی چیست؟! نرم افزاری اینترنتی است که می توان از طریق آن به یک یا چندین نفر به طور همزمان پیامک های مشابه ارسال کرد. این کار از طریق اینترنت و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت ...

خرید پنل پیامکی

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.