2020/08/20

دو پاکت آماده کنید.
در یک سمت یکی از پاکت ها این را بنویسید:

  • علاقه داشتن

روی پاک دیگر، این را بنویسید:

  • علاقه نداشتن

جملات اول از این کوتاه تر نمی شوند.
اکنون با دو پاکت خود به یک مشتری نزدیک شوید و مکالمه کوتاهی داشته باشید.
اگر مشتری علاقه ای به شرکت در یک جلسه فرصت تجاری نداشت تا درباره تجارت یا محصول شما بشوند یا یک بسته پیش از نزدیک شدن را ببیند، نگاهی به دو پاکت بیندازید و پاکت با عبارت”نداشتن علاقه” را به او بدهید.
مشتری متوجه می شود که شما پاکت دیگری با عبارت “علاقه داشتن” در دست دارید. کنجکاوی او شروع می شود. ممکن است پیش خودش فکر کند، “هی، واقعا می خواهم بدانم در پاکت”علاقه داشتن" چه چیزی هست. بد نیست نظرم را عوض کنم و علاقه پیدا کنم. شاید بتوانم درخواست یک ارائه بدهم”.
اگر مشتری واقعا علاقه مند نباشد، پاکت “بدون علاقه” را می گیرد و می تواند محتویات آن رادر زمانی که سرش خلوت است، بخواند. می توانید کوپن های تخفیف برای محصول یا خدمات را درون پاکت قرار دهید یا نامه ای در آن قرار دهید که درخواست ارجاع افراد علاقه مند را می دهد.
در پاکت “علاقه مند” چه چیزی قرار می دهید؟
از تخیل خود استفاده کنید.
می توانید یک تقاضا، یک کاتالوگ، یک تصدیق نامه، یا یک برنامه صوتی شروع به کار یا کوپن هایی برای آموزش رایگان قرار دهید. نکته اصلی این کار در این است که اغلب مشتری ها می خواهند بدانند درون پاکت “علاقه مند” چه چیزی است.
می بینید، جمله اول لازم نیست طولانی باشد. آن ها می توانند به کوتاهی یک یا دو کلمه باشند.
مشتری ها دارای محدوده کوتاهی هستند اما اگر اولین جملات شما مزایای مشخصی داشته باشند، به سرعت پاسخ می دهند.

تعدادی ایده برای جملات و عنوان اول

  • رژیم 15 ثانیه ای
  • بیکار بودن
  • روز آموزش سریع
  • نگه داشتن مالیات
  • آزاد شدن از مالیات در یک ساعت
  • انصراف از کارتان در حالی که حقوق کامل می گیرید
  • نوشابه انرژی زا 24 ساعته
  • خدمات رایگان تلفن همراه
  • برنامه سوپرویتامین تک کالری
  • جوان شدن در یک شب
  • تخفیف آنی
  • سلامتی فوق العاده با یک کپسول
  • از دست دادن یک کیلو در یک هفته
  • پول نقد برای خرید
  • نداشتن چروک
  • اخراج رئیستان
  • تعطیلات آخر هفته سه روزه برای همیشه
  • پای های نیم متری (من شخصا چهار تا از این پای ها را امتحان کردم، اما ارتفاع میانگین آن ها حدود 10اینچ بود. با این حال هنوز ناامید نشدم.)

به دلیل کوتاه بودن این جملات و عنوان های اولیه، آن ها برای علامت های ماشین و دیگر تبلیغات کوتاه عالی هستند. تمام این مثال ها جای زیادی برای شماره تلفن یا آدرس وب سایت شما در اختیار قرار می دهند.
هر کدام از این جملات اول، شروع قدرتمندی را فراهم می آورند. آن ها برای رویدادها و سخنرانی های بازاریابی شبکه ای نیز عالی هستند.

درباره تلفن زدن چطور؟

استفاده از تلفن، توزیع کنندگانی را که نمی دانند باید چه بگویند را می ترساند.
توزیع کنندگان جدید به صورت غریزی می دانند که اولین جمله ای که به زبان می آورند، می تواند آن ها را از بین ببرد و بنابراین از گفتن چیزی اشتباه می ترسند.

وقتی از درخواست تلفنی استفاده می کنم، چه جملاتی باید بگویم؟

بسیاری از مواقع مهم نیست چه می گویید بلکه مهم است آن را چگونه می گویید. برای مثال فرض کنید که یک عبارت جادویی داریم که فوق العاده کار می کند. می گوییم:
می خواهم به شما نشان دهم که چگونه یک درآمد پاره وقت عالی به دست بیاورید.
این جمله ممکن است برای بعضی از توزیع کنندگان کار کند و ممکن است برای بعضی دیگر عمل نکند. چرا؟
به دلیل شخصی که هستید و چیزی که باور دارید.
فرض کنید یک فروشنده ماشین های دست دوم می گوید،
“می خواهم به شما نشان دهم که چگونه یک درآمد پاره وقت عالی به دست بیاورید.
خیلی موثر به نظر نمی رسد، درست است؟
اکنون یک بچه سه ساله را در نظر بگیرید که می گوید،
می خواهم به شما نشان دهم که چگونه یک درآمد پاره وقت عالی به دست بیاورید.
مشتری اصلا جواب خوبی نمی دهد با این که کلمات درستی بیان شده اند.
مشتری فکر می کند حرف های یک بچه سه ساله اعتبار زیادی ندارد.

وقتی به چیزی که می گویید باور داشته باشید چه اتفاقی می افتد؟

اگر واقعا باور داشته باشید که می توانید به شخصی که با او صحبت می کنید، کمک کنید تا زندگی بهتری داشته باشد، این مسئله خودش را در صدای شما نشان می دهد. مشتری به صورت غریزی احساس می کند که شما چه هستید و به چه چیزی باور دارید. و این احساس از کلماتی که شما استفاده می کنید به مراتب مهم تر است.
اکنون چند ایده برای چگونگی صحبت را می بینید:

  • برای تماس شما متشکرم. کدام بخش از تبلیغ توجه شما را جلب کرد؟
  • برای تماس شما متشکرم. تمایل دارید ابتدا درباره کدام مورد با شما صحبت کنم؟
  • برای تماس شما متشکرم. به دنبال چه نوع فرصتی هستید؟

تمام این عبارات ساده هستند. به خاطر داشته باشید که هیچ جادویی در این جملات نبود. جادوی اصلی در چیزی که می گویید نیست بلکه در چگونگی گفتن آن است.

راه حل جکی

من در سان آنتونیوی تگزاس بودم و با جکی کلیتون صحبت می کردم. از او پرسیدم هنگام تماس گرفتن، چه چیزی باعث ایجاد تفاوت می شود؟
او پاسخ داد که وقتی مشتری گوشی را بر می دارد، می گوید:
“میدانم که دنبال یک تجارت هستید که بتوانید آن را از خانه انجام دهید. بنابراین چرا تا به حال یک تجارت خانگی پیدا نکرده اید؟”
سپس جکی توضیح داد که چرا این دو جمله به خوبی کار می کنند.
“نکته اصلی در سوال است: چرا تا به حال یک تجارت خانگی پیدا نکرده اید؟”
جکی ادامه داد:”مشتری ها آرام می شوند و صحبت می کنند و من گوش می دهم. آن ها می گویند که دقیقا چرا تجارت دیگری را انتخاب نکرده اند و اکنون دقیقا می دانم که آن ها به دنبال چه چیزی هستند. بنابراین وقتی به آن ها درباره تجارت خودم می گویم، کار آسان خواهد بود.”
درباره حرف او فکر کردم و به نظرم منطقی رسید.
ابتدا مشتری های شما احساس خوبی دارند زیرا به جای انجام صحبت و فروش، می توانند با شما حرف بزنند.
دوم، اگر به دقت گوش کنید، متوجه می شوید که چگونه با روشی به این مشتری ها نزدیک شوید که پذیرش اطلاعات شما برای آن ها آسان تر شود.
و سوم، این تقریبا روشی بدون رد شدن است که در آن مکالمه ای با مشتری انجام می شود. این باعث می شود تماس با بازار سرد به مراتب ساده تر شود.

به ایده های بیشتری برای جملات و عنوان های اول نیاز دارید؟

  • فیلسوف تاورن سرانجام پول واقعی را در این تجارت پیدا کرد.
  • چهار دلیلی که چرا شغل شما برای حساب بانکی تان خطرناک است.
  • استاد اضافه وزن، راز کاهش وزن بدون ورزش را آشکار می کند.
  • چگونه دو تنبل توانسته اند هر هفته چک های زیادی را در خانه خود دریافت کنند؟
  • چگونه حسابداری ثروتمند به افراد عادی نشان می دهد که یک تجارت جدید را شروع کنند.
  • خانم خانه دار ناکس ویلی به کارمندان اداری کمک می کند تا عادت کاری خود را بشکنند.
  • چگونه این چربی سوز گیاهی در تنها هفت روز سه اینچ از دور کمر شما را کاهش می دهد.
  • چرا یک کارمند بانک با درآمد عالی از کارش استعفاء می دهد تا پول بیشتری برای خانواده خود به دست بیاورد.
  • یک کارگر ساده 49 ساله، تجارت پاره وقت خودش را شروع می کند و اکنون در حال یادگیری گلف است.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ اس ام اس فا به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه