2020/08/26

مشتریان باید مزایای پیشنهاد شما را در ذهن خود ببینند. مطمئن باشید می توانید این مزایا را در ذهنشان قرار دهید. اما به جای آن، چرا کاری نکنید تا خودشان یک نسخه مخصوص را در ذهنشان قرار دهند تا تصویر شما قدرتمندتر شود؟
می توانید این کار را با یک جمله اول قدرتمند انجام دهید.
با این سوال ساده، می توانیم کاری کنیم تا مشتری از نظر ذهنی خودش را بفروشد و مزایای پیشنهاد ما را ببیند:

“چه اتفاقی می افتد اگر …”

در این جا چند مثال را می بینید:

  • چه اتفاقی می افتد اگر مجبور نباشید هر روز صبح بیدار شوید و بروید سرکار؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید زمان بیشتری را در تعطیلات با خانواده بگذرانید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر مجبور نباشید ساعت ها وقت صرف رسیدن به محل کار و بازگشت از آن کنید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر هر ماه چک های بیشتری به دست بیاورید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر سال بعد بازنشته شوید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر چک پاداش بیشتری برای خانواده خود داشته باشید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید تعطیلاتی پنج ستاره با فرزندانتان داشته باشید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر زمان بیشتری برای کار کردن روی رویاهای خود داشته باشید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید 6کیلو در ماه، وزن کم کنید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید به دختر خود کمک کنید تا از دست آکنه هایش خلاص شود؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر تخفیف بزرگی روی قبض برق خود داشته باشید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید ساعت زنگدار خود را به همسایه بدهید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید برای 15 سال، ظاهر شدن چروک صورت تان را به عقب بیندازید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر مجبور نباشید همیشه قسط ماشین بدهید؟
  • چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید از خانه کار کنید و مجبور نباشید فرزند خود را به مهد کودک بفرستید؟

تنها کار را با یکی از سوالات به عنوان جمله اول شروع کنید و سپس آرام شوید. اجازه دهید مشتری فکر و صحبت کند … قبل از این که دومین جمله خود را شروع کنید، خودش را بفروشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ اس ام اس فا به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه