2020/08/26

مشتری ها باید بتوانند تاوان قرار گرفتن در شرایط کنونی شان را تجسم کنند.
بسیاری از مشتری ها در سطح های بالای نارضایتی و درد زندگی می کنند زیرا از عمل کردن می ترسند. آن ها ترجیح می دهند تا درباره تاوان و نتیجه کار فکر نکنند. به جای آن، در مقابل تغییر مقاومت می کنند و امید دارند تا مجبور نباشند نگاهی به چیزی جدید بیندازند.
آن ها از باز کردن ذهنشان نسبت به تغییر می ترسند.
میتوانیم از یک جمله شروع قدرتمند استفاده کنیم تا شوکی به ذهن آن ها بدهیم تا شرایط سخت کونی شان را در نظر بگیرند. با استفاده از یک سوال ساده می توانیم به آن ها در ارزیابی نارضایتی هایشان کمک کنیم:

“آیا مشکلی با … ندارید؟”

در این جا چند مثال را می بینید:

  • آیا با این که 40 سال کار سخت انجام دهید تا رئیس شما ثروتمندتر شود، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که پنج روز در هفته را از شما بگیرند، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که هر روز صبح زود بیدار شوید تا برای شخص دیگری کار کنید مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که برای 40 سال از شخص دیگری سفارش بگیرید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که شخص دیگری به شما بگوید می توانید چه مقدار پول به دست بیاورید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که تنها یکی دو هفته تعطیلات در هر سال داشته باشید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که آزادی خود را رها کرده اید تا به کاری بپردازید که از آن متنفر هستید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که کاری را انجام دهید که هیچ علاقه ای به آن ندارید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که رویاهایتان را رها کنید تا روی رویای مدیرتان کار کنید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که برای اضافه حقوق به شخص دیگری التماس کنید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که تنها زمان محدودی برای سفارش داشته باشید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که پوست شما هر شب اندکی بیشتر چروک می شود، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که متابولیسم کندتر باعث می شود شکم شما بزرگتر شود، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که قبض های سنگین تلفن همراه را پرداخت کنید، مشکلی ندارید؟
  • آیا با این که هیچ وقت پول کافی برای خرید خانه ندارید، مشکلی ندارید؟

تنها با این سوالات منفی به عنوان جمله اول شروع کنید و سپس آرام باشید.
اجازه دهید مشتری درباره آن فکر و صحبت کند … و قبل از این که جمله دوم را بگویید، خودش را بفروشد.

به فرمول دیگری احتیاج دارید؟

از عبارت “…. دور بیندازید” یا “….حذف کنید” یا “…. از بین ببرید” استفاده کنید تا درد مشتری را کاهش دهید.
در این جا چند مثال را می بینید:

  • رئیس خود را برای همیشه دور بیندازید.
  • ساعت زنگدار خود را برای همیشه دور بیندازید.
  • پوست قدیمی پر از چروک خود را با این کرم ویژه دور بیندازید.
  • با این فرمول گیاهی، چربی ناخواسته خود را دور بیندازید.
  • هزینه های اضافی روی قبض ها را حذف کنید.
  • صبحانه بخورید و گرسنگی را از بین ببرید.
  • آیا می خواهید ساعت ها رفت و آمد به محل کار را حذف کنید؟
  • آیا می خواهید شب هایی که بیخواب می شوید را از زندگی خود حذف کنید؟

یک فرمول دیگر

  • آیا این هفت علامت یک کار که به بن بست می رسد را دیده اید؟
  • آیا می توانید این چهار علامت نزدیک شدن حمله قلبی را تشخیص دهید؟
  • آیا می توانید این چهار علامت پیر شدن پوست را ببینید؟
  • آیا می توانید این چهار ترکیب شیمیایی در غذای ما را تشخیص دهید؟
  • آیا می توانید این سه علامت سوختگی را احساس کنید؟
  • آیا تا حالا هزینه های زیادی برای تبلیغات هدر دادید و به نتیجه نرسیدید؟
  • آیا تا حالا از تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده نکرده اید؟
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ اس ام اس فا به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه