حفظ مشتری

میزان رضایت مشتری در اولین خرید می‌تواند شانس وفادار بودن او را افزایش دهد. صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از طریق ارسال پیامک، خبرنامه پیامکی جذاب، نظرسنجی پیامکی درخصوص مدل‌های جدید، برگزاری جشنواره فروش و ارائه کدهای تخفیفی با مشتریان قدیمی خود ارتباط داشته باشند.

همچنین ارسال پیامک تبریک روز تولد، ارتباط از طریق پنل پیامکی و دعوت مشتری به رویدادها یا کارگاه‌هایی که برگزار می‌شود، نیز در حفظ مشتری تاثیرگذار است. از آنجا که حفظ مشتری کم‌هزینه‌تر از جذب مشتری است، باید روی آن وقت بیشتری صرف کرد.

هر آنچه که باید درباره خبرنامه پیامکی و ویژگی های آن بدانید!

یکی از روش هایی که با استفاده از آن، امکان برقراری ارتباط با مخاطبان تان وجود دارد، خبرنامه پیامکی محسوب می شود که می توان آن را به عنوان مکملی برای خبرنامه ایمیلی در نظر گرفت. این روش، تکنیکی قابل ...

همه چیز در مورد یادآوری پیامکی و کاربرد های آن

در دنیای پرمشغله‌ی امروز استفاده از خدمات یادآوری پیامکی تا حد بسیار زیادی ضروری‌ است. موارد گوناگونی وجود دارند که می‌توانند در دسته کاربرد های یادآوری پیامکی قرار بگیرند. ما در این محتوا تلاش داریم که به ‌طور کامل برای ...

خرید پنل پیامکی

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.