میزان رضایت مشتری در اولین خرید میتواند شانس وفادار بودن او را افزایش دهد. صاحبان کسبوکارها میتوانند از طریق ارسال پیامک، خبرنامه پیامکی جذاب، نظرسنجی پیامکی درخصوص مدلهای جدید، برگزاری جشنواره فروش و ارائه کدهای تخفیفی با مشتریان قدیمی خود ارتباط داشته باشند.
همچنین ارسال پیامک تبریک روز تولد، ارتباط از طریق پنل پیامکی و دعوت مشتری به رویدادها یا کارگاههایی که برگزار میشود، نیز در حفظ مشتری تاثیرگذار است. از آنجا که حفظ مشتری کمهزینهتر از جذب مشتری است، باید روی آن وقت بیشتری صرف کرد.