2022/03/04

امروزه یکی از سؤالاتی که ممکن است در مورد شبکه های اجتماعی به ذهن شما برسد، این است که آیا همچنان بازاریابی پیامکی، به عنوان روشی مؤثر و کارآمد برای تبلیغات محسوب می شود یا خیر؟ پاسخ این پرسش قطعاً مثبت است. در ادامه می خواهیم برای روشن تر شدن این موضوع مثالی بزنیم. تصور کنید که کار مهمی با یکی از دوستان خود دارید و روش انتخابی شما برای برقراری ارتباط با وی، پیام دادن در یکی از شبکه های اجتماعی یا ارسال اس ام اس است. هدف از نگارش این مقاله، ارائه توضیحاتی درباره نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می باشد.

در چنین مواقعی اولویت بیشتر افراد، پیامک دادن است. چرا که نظر مخاطب را سریعتر جلب کرده و امکان ارسال آن بدون دسترسی به اینترنت نیز وجود دارد. دلیل موفقیت بازاریابی پیامکی را نیز می توان بالا بودن میزان بازخورد آن و همین جلب توجه مخاطب دانست. هر چند این روش هنوز هم تأثیر بسزایی را در تبلیغات ایفا می کند. ولی برخی از مشاغل به خوبی قادر به استفاده از آن نیستند.

از این رو، توصیه ما به شما به منظور دستیابی به بهترین نتیجه و افزایش فروش و مشتری خود این است که در همان ابتدای کار، حتماً آشنایی لازم با نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را پیدا کرده و سپس اقدام به ارسال اس ام اس کنید.

منظور از پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی، جهت مدیریت پیام ها، ارسال پیامک و دریافت پاسخ از مشتری، به عنوان یک نرم افزار تحت وب و آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. اینکه نوع کسب و کارتان و یا خدمات ارائه شده از سوی شما چیست، تفاوت چندانی ندارد. و شما به منظور افزایش فروش و جذب مشتری برای هر هدف تبلیغاتی، قادر به استفاده از ابزارهای متنوع پنل اس ام اس خواهید بود.

بازاریابی پیامکی چه مزایایی دارد؟

برای هر کسب و کاری به ویژه مشاغل فعال در حوزه ارائه خدمات، فرستادن پیامک تبلیغاتی انبوه نقش مؤثری را در جذب مشتری و فروش بیشتر ایفا می کند. مزایای بازاریابی پیامکی می تواند یاریگر شما جهت رسیدن به اهداف تان باشد که در ادامه این مقاله به شرح کامل آنها خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک، نوعی برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مشتری محسوب می شود.

با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، در واقع ارتباطی شخصی و مستقیم با مشتری برقرار کرده اید. به این معنا که دسترسی به شخصی ترین ابزار مشتری که تلفن همراه وی است را دارید. در حقیقت شما با پیام دادن به موبایل افراد، نسبت به سایر روش های تبلیغاتی، به سادگی و با صرف هزینه کمتر، موفق به جلب توجه مشتری خواهید شد.

علاوه بر آن، امروزه کلیه افراد دست کم از یک گوشی تلفن همراه برخوردار هستند. هر چند احتمال دسترسی کلیه این افراد به شبکه های اجتماعی وجود ندارد. ولی تمامی آنها حتماً قادر به دریافت پیامک هستند. بنابراین، این موضوع که هر شخص دارای تلفن همراه، می تواند مشتری بالقوه شما باشد، خبر خوبی تلقی می شود.

امکان ارسال پیامک به همه و در هر شرایطی وجود دارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با نام شرکت شما، یکی از قابلیت های بی نظیر و مؤثر پنل اس ام اس به شمار می رود. انجام این کار، از دیدگاه روانشناسی بر روی مخاطب بسیار تأثیرگذار بوده و افزایش حس صمیمیت وی را با برندتان به همراه خواهد داشت. ضمناً بر اساس تحقیقات انجام شده، به طور تقریبی، مخاطب، کلیه پیام های ارسال شده به این شیوه را می خواند. علاوه بر آن، از دیگر مزیت های فوق العاده این روش این است که پیامک مورد نظر، در صورت عدم در دسترس بودن مخاطب یا خاموش بودن گوشی وی، حتماً به دست وی خواهد رسید!

ارسال پیامک سبب حفظ مخاطبان وفادار شما خواهد شد.

با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می توانید بفهمید که کدام کاربران اقدام به برقراری ارتباط با کسب و کارتان به واسطه دریافت پیامک کرده اند. حال فایده این کار چیست؟ شما می توانید با دریافت یک فایل گزارش در اکسل، به بررسی این مسئله بپردازید که کدام یک از مخاطبان پیامتان را دریافت کرده و یا جواب آن را ارسال کرده اند. بنابراین این افراد آشنایی خوبی با خدمات و برندتان داشته و بیشتر از شما خرید می کنند و در نتیجه می توان گفت به شما اعتماد بیشتری دارند.

با پیامک تبلیغاتی می توانید مخاطبان خود را به شکل هدفمند انتخاب کنید

تصور کنید که طراحی و نصب بنر خیلی بزرگی را پس از صرف وقت و هزینه زیادی در یک منطقه تجاری و بسیار شلوغ انجام داده اید یا اینکه اقدام به پخش یک تیزر عالی در شبکه های اجتماعی کرده اید. به نظر شما مشکل این کار چه می تواند باشد؟ این تبلیغات، هدف خاصی را دنبال نمی کنند و مشکل اصلی نیز همین است. یعنی با اینکه تبلیغ شما در معرض دید همگان است، ولی سودی برایشان نداشته و به کارشان نمی آید یا حتی امکان دیده نشدن آنها توسط مخاطبان تان وجود دارد.

حال با ارسال پیامک که نیاز به زمان و هزینه کمتری نیز دارد، در واقع دست به انتخاب هدفمند مخاطبان خود زده و به احتمال زیاد بازخورد مثبتی را نیز دریافت خواهید کرد.

معرفی مزیت های پیامک تبلیغاتی انبوه

به احتمال زیاد، همه شما آشنایی لازم با چگونگی عملکرد پیامک را دارید. پس از آماده سازی یک متن جالب و کوتاه، اقدام به ارسال آن برای مخاطب می کنید. حال زمانی که تصمیم به ارسال همین پیامک به بیش از یک مخاطب با هدف تبلیغ کردن یا معرفی خدمات و محصولات خود داشته باشید، آن وقت پیامک تبلیغاتی انبوه معنا پیدا می کند و امکان ارسال آن توسط پنل به مخاطبان زیادی وجود دارد.

ممکن است بگویید دلیل اهمیت پیامک انبوه چیست؟ با این روش هم قادر به جذب مشتری به صورت هدفمند بوده و هم اینکه می توانید به شماره های جدید هر منطقه پیامک ارسال نمایید. البته در ادامه به معرفی مزایای دیگر این روش نیز خواهیم پرداخت.

بانک شماره های به روز را در اختیار کاربر قرار می دهد.

با توجه به نیاز برخی از خدمات و مشاغل به تبلیغات وسیع، از این رو، این پنل ها، جهت ارسال پیامک برای هر مشتری در نقاط مختلف شهر، بانک شماره های به روز همراه اول و ایرانسل را در دسترس کاربران قرار می دهد. علاوه بر آن، امکان دریافت فایل گزارش به شکل اکسل نیز پس از ارسال پیامک وجود دارد.

می توانید به پیش شماره های خاص پیامک ارسال کنید.

از دیگر مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می توان به ارسال پیامک به پیش شماره های خاص اشاره نمود. یعنی شما می توانید اقدام به ارسال پیامک به همه یا تعداد خاصی از پیش شماره ها با آگاهی از اینکه به کدام شهر تعلق دارد، نمایید.

امکان ارسال پیامک به صنف خاص را فراهم می کند

شاید شما دارای محصول یا خدماتی باشید که تنها به درد شغل یا صنف خاصی بخورد. در پنل ارسال پیامک به شماره های پزشکان، وکلا، اساتید دانشگاه، سهامداران، مدیران شرکت های صنعتی و خصوصی، طلا فروشان و … دسترسی خواهید داشت.

جمع بندی
در نهایت باید بگوییم که نه تنها بازاریابی پیامکی تأثیر خود را در حوزه تبلیغ کسب و کارها از دست نداده، بلکه از عملکرد بهینه تر و هوشمندتری نیز برخوردار شده است. به این معنا که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، صرفه جویی در هزینه و وقت و همچنین در نظر گرفتن مناطق یا افراد خاص را به دنبال دارد.

برچسب ها
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ اس ام اس فا به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه