2022/02/28

با یکی از جدیدترین روش های برند سازی آشنا شوید

امروزه متدهای نوینی برای برند سازی ابداع شده اند که تاثیرات مطلوبی را به دنبال داشته اند. یکی از این روش های کارآمد، برند سازی با ارسال پیامک است. به نظر می رسد این روش از برند سازی، کم هزینه تر از روش های دیگر باشد. ضمن اینکه تاثیرات آن در ذهن مخاطب، به وضوح بیشتر بوده و او را درگیر خواهد کرد. مخاطب با مشاهده پیامک داخل گوشی همراه خود، برای لحظه ای به آن پیام فکر کرده و احتمال اینکه به دنبالش برود، خیلی زیاد است.
تحقیقات حاکی از آن است افراد به پیامک های تبلیغاتی که با هدف برند سازی برای آنها ارسال می شوند، توجه زیادی نشان می دهند. با این وجود می توان برند سازی با ارسال پیامک را یکی از موثرترین و بهترین روش ها به شمار آورد. خلاصه باید بگوییم این روش در بهبود کسب و کار و گسترش آن، نقش مهمی را ایفا می کند. اگر غیر از این بود، این روش، خیلی زود ملغی میشد و از لیست روش های موثر برند سازی خط زده میشد.

ارسال پیامک، آن هم یک بار کافی نیست

آنچه که مسلم می باشد، این است که برند سازی با ارسال پیامک، شاید یک روش تاثیرگذار و عالی باشد. اما مهم این است که شما این کار را به چه شکل و در چه تعداد دفعاتی انجام می دهید. هر روشی از برند سازی، نیازمند تکرار بوده و با تکرار است که در ذهن مخاطب تثبیت خواهید شد. پس اگر می خواهید کسب و کار شما بیشتر شناخته شود. یا می خواهید مشتری هم با آن ارتباط بهتری برقرار کند، باید پیامک های تبلیغاتی را بیش از یک بار ارسال کنید.
شاید اوایل مجبور باشید این روش از برند سازی را تکرار کنید. اما بعدها که کسب و کارتان، بیشتر شناخته شد، نیاز به تکرار کمتری خواهید داشت. در نتیجه هزینه هایتان نیز کاهش چشمگیری خواهند یافت. لذا اگر خواهان دستیابی به نتایج بهتری هستید، باید ابتدا تکرار و ممارست داشته باشید. حتی اگر قرار باشد هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. حقیقت این است که برند سازی یکی از مهمترین روش ها برای رواج هر کسب و کاری است. اگر شما از این امر حیاتی غافل شوید، باید خیلی زود قید کسب و کاری که با کلی هزینه و زحمت آن را راه انداخته بودید، بزنید.

بهترین روش برند سازی کدام است؟

آشنایی با مراحل برند سازی با ارسال پیامک

به یاد داشته باشید که برند سازی با ارسال پیامک مراحل مختلفی دارد که باید همه این مراحل را مو به مو انجام دهید. وگرنه با بازخورد مثبتی که انتظار دارید، مواجه نخواهید شد. در ادامه به این مراحل اشاره خواهیم کرد:

  1. در مرحله اول برند سازی نیاز دارید تا خدمت یا محصولی که ارائه می دهید را از طریق پیامک معرفی کنید. علاوه بر این کار باید ببینید که واکنش ها نسبت به پیام شما چه بوده است.
  2. در مرحله بعدی که تقریبا چند روز بعد از ارسال پیامک اول است، باید همان متن را با اندکی تغییرات به مشتری ارسال کنید. این کار باعث یادآوری در ذهن او خواهد شد. در این مرحله، یک گام به جلو رفته اید و برند سازی تا حدودی صورت گرفته است.
  3. در مرحله سوم هم مجددا باید ارسال سوم پیامک را انجام دهید. می توانید در این مرحله هم توضیحات بیشتری ارائه دهید. این کار، کمتر از دو هفته صورت گرفته و برند شما در ذهن مشتری به طور ناخودآگاه ثبت خواهد شد.
    «البته بعد از این سه مرحله نباید کلا برند سازی را فراموش کنید و فکر کنید که کار تمام شده است. شما باید همچنان این کار را ماهیانه حداقل یک بار انجام دهید تا با نتایجی فراتر از انتظار روبرو گردید.»

برای ارسال پیامک، یک متن متفاوت و گیرا انتخاب کنید

برند سازی با ارسال پیامک، قاعده و قانون خاص خود را دارد. اگر غیر از این عمل کنید، این روش هم به دردتان نخورده و باید آن را کنار بگذارید. اما اگر طبق قاعده جلو بروید، برند سازی با ارسال پیامک، یکی از بهترین روش هایی خواهد بود که تا به حال انجام داده اید. این روش، ضمن کم هزینه بودن، ساده بوده و دردسری برایتان نخواهد داشت.
اما یکی از قوانین مهم این روش این است که برای برند سازی از این طریق باید سعی کنید یک متن گیرا و جذاب پیدا کنید. در هر حال شما با رقبای زیادی روبرو هستید و برای اینکه متمایز از آنها عمل کنید، نیاز دارید تا همت بیشتری به خرج دهید. البته همینکه بگردید و متن مناسب با مزیت رقابتی پیدا کرده و آن را به مشتریان ارسال نمایید، خود، نهایت همت است. منظور از مزایای رقابتی این است که یکی از خدمات ویژه خود را که سایر رقبا انجام نمی دهند، به مشتری ارائه دهید. با این وجود، احتمال اینکه مشتری با شما ارتباط بهتری برقرار کند و از بین رقبا، شما را انتخاب کند، خیلی قوی است.

برچسب ها
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ اس ام اس فا به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه